مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 8 مهر 1400 ساعت 10:452021-09-30اقتصادي

همکاری با بخش خصوصی ضرورت توسعه شهر است/ایجاد کمیته رفع موانع در مدیریت شهری


شهردار مشهد با بیان اینکه نگاه مدیریت شهری به بخش خصوصی باید تغییر کند، گفت: ما نه تنها ما خودمان را موظف با همکاری بخش خصوصی می دانیم بلکه آن را یک ضرورت برای توسعه شهر مشهد می دانیم.

- ایسنا/خراسان رضوی شهردار مشهد با بیان اینکه نگاه مدیریت شهری به بخش خصوصی باید تغییر کند، گفت: ما نه تنها ما خودمان را موظف با همکاری بخش خصوصی می دانیم بلکه آن را یک ضرورت برای توسعه شهر مشهد می دانیم.

عبدالله ارجایی در دیدار با رییس اتاق بازرگانی ایران و اعضاء اتاق بازرگانی خراسان رضوی که باحضور سرپرست معاونت اقتصادی و سازمان سرمایه گذاری و مشارکت های شهرداری مشهد و سخنگوی ششمین دوره شورای اسلامی برگزار شد، اظهار کرد: شورای ششم و شهرداری بر این اعتقاد است که این شهر را نمی توان با 18 هزار میلیارد تومان اداره کرد.

وی ادامه داد: پیام دوره جدید مدیریت شهری و اولویت اصلی آن در چهار سال آینده هم گامی با بخش خصوصی متعهد برای ساختن شهری در تراز انقلاب اسلامی است.

شهردار مشهد بیان کرد: نگاه مدیریت شهری به بخش خصوصی باید تغییر کند؛ ما نه تنها خودمان را موظف به همکاری با بخش خصوصی می دانیم، بلکه آن را یک ضرورت برای توسعه شهر مشهد دانیم.

اگر ما به بودجه های دولتی و درآمدهای ناپایدار شهری که استفاده از آن ضرر بیشتری از سود دارد، دلخوش شویم، به اشتباه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همکاری با بخش خصوصی ضرورت توسعه شهر است/ایجاد کمیته رفع موانع در مدیریت شهری

همکاری با بخش خصوصی ضرورت توسعه شهر است/ایجاد کمیته رفع موانع در مدیریت شهری